Problemy z błędami dysków zgłaszamy jak najszybciej, z pełną dokumentacją (do 14 dni od zdarzenia).
Prosimy korzystac z formularza obok do przesyłania dokumentacji zdjęciowej i logów systemowych.
*zdjęcie panelu przód /tył na białym tle (np. kartka papieru)
*numer seryjny - LOT (znajdziemy srebrnym opakowaniu nad datą ważności) i rodzaj panelu np. p-diagnostyczny II
*numer błędu
(możemy sprawdzić setting/administrator settings, hasło: 123 / error log)
(ustawienia/ustawienia administratora, hasło: 123 / error log)
*zgrany plik "log" na dysk/pendrive USB
(settings/ administrator settings/Save log to USB/YES)
(ustawienia/ustawienia administratora/zapisz log na USB/TAK)
Bez podanych pól których wypełnienie jest obowiązkowe nie jestesmy w stanie rozpatrzyć Państwa zgłoszenia.
Prosimy o wyraźne zdjęcia - czytelne numery.