Zgłaszanie błędów

Problemy z błędami dysków zgłaszamy jak najszybciej, z pełną dokumentacją (do 14 dni od zdarzenia).

Prosimy korzystac z formularza obok do przesyłania dokumentacji zdjęciowej i logów systemowych.


*zdjęcie panelu przód /tył na białym tle (np. kartka papieru) 


*numer seryjny - LOT (znajdziemy srebrnym opakowaniu nad datą ważności) i rodzaj panelu np. p-diagnostyczny II 


*numer błędu

(możemy sprawdzić setting/administrator settings, hasło: 123 / error log)

(ustawienia/ustawienia administratora, hasło: 123 / error log)


*zgrany plik "log" na dysk/pendrive USB

(settings/ administrator settings/Save log to USB/YES)

(ustawienia/ustawienia administratora/zapisz log na USB/TAK)
 

Bez podanych pól których wypełnienie jest obowiązkowe nie jestesmy w stanie rozpatrzyć Państwa zgłoszenia.

Prosimy o wyraźne zdjęcia - czytelne numery.

Zgłaszanie błędów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl